تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده
سرخط خبرها

الهلال برای سرمربی پورتو هم تور پهن کرد| استقلال در خواب تابستانی!

  • کد خبر: ۶۸۲۵۰
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
الهلال برای سرمربی پورتو هم تور پهن کرد| استقلال در خواب تابستانی!
درحالی که فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال متوقف شده، باشگاه الهلال عربستان بعد از جذب موسی مارگا، مهاجم پورتور پیشنهاد قابل توجهی به کنسیسائو، سرمربی این تیم داده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، سران باشگاه الهلال عربستان برای تقویت تیم خود دست به هراقدامی می‌زنند تا تیم‌شان را با قوای مناسب در بازی شهریورماه مقابل استقلال قرار دهند. الهلال که حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود کمتر از یک ماه پیش با موسی مارگا مهاجم تیم پورتو قرارداد رسمی امضاء کرد. سران این باشگاه متمول سعودی در ازای پرداخت ۲۰ میلیون دلار به مارگا او را برای مدت ۳ سال به خدمت گرفتند. این باشگاه سعودی بعد ازجذب مارگا سراغ هافبک برزیلی تیم گوانژوی چین هم رفت و مذاکراتی با این بازیکن داشت که هنوز موفق به جذب او نشده است. اما تازه‌ترین هدف نقل و انتقالاتی باشگاه الهلال عربستان دستیابی به سرمربی پورتور است.

این مربی که درلیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد قابل دفاعی با تیم پورتو داشته مورد توجه سران باشگاه متمول سعودی است و الهلال به کنسیسائو اعلام کرده حاضر است درازای جذب او مبلغ قابل توجهی بپردازد. چند روز قبل نشریات کشور پرتغال این پیشنهاد را انعکاس داده بودند وحالا نیز چند رسانه سعودی به ماجرا اشاره کرده‌اند و به نظر می‌رسد سرمربی پورتور که مهدی طارمی هم یکی از بازیکنان او محسوب می‌شود به تیم الهلال عربستان نزدیک شده باشد. الهلالی‌ها در شرایطی وارد نقل  انتقالات شده‌اند و بازیکنان و مربیان بزرگی را مد نظر دارند که استقلال عملا هیچ اقدامی در راستای تقویت خود انجام نداده است. حتی مشخص هم نیست فرهاد مجیدی دربازی شهریورماه به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال باشد و ئبود و نبود او در استقلال وابسته به نتایجی است که درجام حذفی و احتمالا لیگ قهرمانان و بازی با همین تیم الهلال عربستان خواهد گرفت.

بدون شک اگر مدیران استقلال دست بجنبانند ودر راستای جذب بازیکنان جدید اقدام کنند لااقل این تیم با بنیه بیشتری قدم به بازی‌های آتی به خصوص مصاف با الهلال عربستان خواهد گذاشت. دیداری که به احتمال زیاد دریک کشورثالث هم برگزار می‌شود واستقلالی‌ها از میزبانی دراین مرحله محرومند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->